Приоритетні завдання для закладу
Приоритетні завдання для закладу
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
УПРОВАДЖЕННЯ ІКТ У СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ, ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ФОРМ НАВЧАННЯ
УПРОВАДЖЕННЯ ІКТ У СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ, ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ФОРМ НАВЧАННЯ
СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЯК ЦІЛІСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ВІДКРИТОЮ СОЦІАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЯК ЦІЛІСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ВІДКРИТОЮ СОЦІАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ ДІЯЛЬНОСТІ
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ ДІЯЛЬНОСТІ
УДОСКОНАЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
УДОСКОНАЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
РОЗБУДОВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ОСЕРЕДКУ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
РОЗБУДОВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ОСЕРЕДКУ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ УЧАСНИКІВ ОСВТНЬОГО ПРОЦЕСУ, CТРИЖНЕВИМ ВЕКТОРОМ ЯКОЇ Є ДИТИНОЦЕНТРИЗМ
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ УЧАСНИКІВ ОСВТНЬОГО ПРОЦЕСУ, CТРИЖНЕВИМ ВЕКТОРОМ ЯКОЇ Є ДИТИНОЦЕНТРИЗМ
МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ, БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДПРАЦІВНИКІВ
МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ, БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДПРАЦІВНИКІВ