наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;
застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;
спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання
ефективність планування педпрацівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів, технологій із метою формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти;
підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників;
налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти;
організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності
наявність стратегії та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань;
формування відносин довіри, прозорості, етичних норм;
ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педпрацівників;
організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою;
формування та забезпечення академічної доброчесності