Напрями оцінювання якості освітньої діяльності


  • забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці;

  • створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;

  • формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

  • наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;

  • застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;

  • спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

  • ефективність планування педпрацівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів, технологій із метою формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти;

  • підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників;

  • налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти;

  • організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

  • наявність стратегії та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань;

  • формування відносин довіри, прозорості, етичних норм;

  • ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педпрацівників;

  • організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою;

  • формування та забезпечення академічної доброчесності