МЕТОДИЧНА РОБОТА

Рекомендації

09.04.2021 веб.pdf

Супервізія-2021

з 15.11.2021 по 19.11.2021 р. наша гімназія пройшла Супервізію-2021. Це ще один інструмент покликаний зробити навчальний заклад краще. Він дозволяє педагогам розвивати свої професійні навички та особистісні якості. Супервізор – це наставник і консультант, який, при необхідності, допоможе, підтримає, навчить новому та поділиться досвідом. Вчитель – це особистість, яка постійно вдосконалюється та йде вперед. Дякуємо за професіоналізм та об'єктивність!

Вчитель: Гаркуша Катерина Андріївна

Супервізор: Карнафель Наталя Анатоліївна

Теми досвіду.docx
Графік проведення предметних тижнів 2022-2023.pdf

2022-2023 н.р.

Наш заклад бере участь у міському проєкті «Створення  освітнього STEM-середовища. Практичний кейс для закладу освіти». Сьогодні відбулася консультація для вчителів нашого закладу на тему: "Розробка STEM-заняття" для міського проєкту. Дякуємо за змістовну і корисну інформацію Ларисі Бурлакі, консультанту Центру професійного розвитку педагогічних працівників м.Запоріжжя!

22.02.2023 відбулося засідання професійної спільноти педагогічних працівників , які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами з теми: «Проведення корекційно-розвиткових занять з учнями з особливими освітніми потребами  в дистанційному форматі» . Власним досвідом поділилась педагог нашого закладу Кірсанова В.Г..

Вже декілька років ми працюємо дистанційно. Дистанційне навчання стало потрясінням не тільки для здобувачів освіти, а й для вчителів. Дистанційне навчання підштовхує вчителів постійно навчатися і пізнавати щось нове в онлайн-світі викладання. Але, незважаючи на всі труднощі ,ми намагаємося проводити уроки з використанням нових онлайн навчальних ресурсів.

14 жовтня 2022 року для вчителів Запорізької гімназії №77 було проведено майстер-клас «Використання онлайн дошок для навчання. Залучення дітей до спільної роботи». В ході заходу були розглянуті  дві онлайн дошки в застосунку Google Classroom:

1) «Miro». Дошка цікава своїм наповненням (інтеллект карти, написання та редагування тексту, креслення фігур та діаграм). Дошку можна робити завчасно і вже на уроці працювати з нею. 

2) «Jamboard». Дошку також можна створювати до уроку, а  потім вже працювати з нею. Ця дошка дещо простіша за своїм наповненням, але більш доступна в використанні кількома учасниками. З дошкою може працювати одночасно весь клас, або хтось з учнів індивідуально. 

Вчителі разом з керівником майстер-класу Телюпою Ю.С. потренувалися разом працювати на дошці і впевнилися, що всі інструменти  зручні для використання в роботі на уроках різних галузей.

Отже, з розвитком технологій розвиваємося і ми. Дистанційне навчання показало, що ми готові навчатися працювати з новими технологіями і в свою чергу проводити сучасні уроки та навчати дітей в будь-якій ситуації.

Вже не перший рік на зимови канікулах, поки здобувачі освіти відпочивають, вчителі  підвищують свій професійний рівень та обмінюються досвідом.

04 та 05 січня 2023 року відбулися засідання методичних об’єднань вчителів всіх кафедр, класних керівників та асистентів під час яких були проведено  майстер- класи, відбувся обмін досвідом між професіоналами та молодими педагогами, вирішувалися  питання з  організації якісного дистанційного навчання, аналіз  електронних ресурсів, які  допомагають  вчителю  урізноманітнити форми і методи роботи, щоб зробити уроки  ще цікавішими та якіснішими.

Вже майже три місяці наші першокласники старанно навчаються у рідній гімназії; вже майже три місяці наші п’ятикласники кличуть себе школярами середньої ланки. Тож ми можемо впевнено сказати, що здобувачі освіти 1-го та 5-х класів успішно пройшли адаптаційний період. 28 листопада відбувся психолого- педагогічний консиліум, на якому педагогічний колектив мав змогу проаналізувати успіхи наших здобувачів освіти та визначити подальші кроки для подолання труднощів. Тож прямуємо разом до єдиної мети - створення якісного освітнього середовища та психологічного комфорту у гімназії