Search this site
Embedded Files
ЗГ 77
  • Головна сторінка
  • Новини
  • Організція очної форми зі змішаною формою навчання
  • Про школу
    • Медична служба
    • Логопедична служба
    • Психологічна служба
    • Бібліотека
    • Соціологічна служба
    • Колектив школи
    • Історія школи
  • Дошкільний підрозділ
    • Медіаграмотність
    • Історична довідка
    • Педагогічний колектив
    • Мережа груп
    • Нове положення про електронну реєстрацію в ЗДО
    • Електронна реєстрація
    • Кількість вільних місць
    • Паспорт безпеки
    • Річний план роботи
    • Освітня програма
    • Методична робота
    • Правила поведінки здобувачів освіти
    • Протидія булінгу
    • Оздоровлення
    • Харчування
    • Змішане навчання
    • Про визначення пільгових категорій щодо першочергового зарахування дітей
    • Прозорість та відкритість
    • Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
    • Результативність діяльності
    • Річний звіт про діяльність закладу освіти
    • Режим роботи закладу
    • Адреса, телефон
    • Фотоальбом
  • Прозорість
    • Створення умов для функціонування
    • Заходи державного нагляду
  • ТІЦ/ПН
  • ВСЗЯО
    • Академічна доброчесність
    • Нормативні документи ВСЗЯО
    • Критерії оцінювання ВСЗЯО
    • Напрямки оцінювання ВСЗЯО
    • Самооцінювання
    • Положення про ВСЗЯО
    • Меморандум про співпрацю
  • Проєкт "Прозора школа"
  • Самоврядування
  • Прийом до закладу освіти
  • Інклюзивне навчання
  • Харчування
  • Виховна робота
    • Національно-патріотичне виховання
    • Безпека в умовах інформаційної війни: що повинні знати учні та батьки
    • Правова освіта
    • Превентивні бесіди
    • Медіаграмотність
  • Методична робота
    • Сертифікація вчителів
    • Портфоліо вчителів
    • Організація методичної роботи
    • фахові конкурси
    • Атестація. Курси підвищення кваліфікації
    • Школа молодого вчителя
  • Учням
    • Гуртки
    • Профорієнтація
    • Ми співпрацюємо
    • Критерії оцінювання
    • Психологічна підтримка
  • Батьківська громадскість
  • Готуємося до ДПА
  • Безпека
    • Батьківський контроль
    • Цивільний захист
    • Протидія булінгу та домашньому насильству
    • Інтернет безпека
    • Охорона праці
    • Пожежна безпека
    • Безпека дорожнього руху
    • Охорона здоров'я
    • COVID
    • Грип
    • Туберкульоз
    • План евакуації
  • Досягнення учнів
    • Результати моніторингу рівня знань
    • Конкурси. проєкти
    • Олімпіади
    • МАН
  • Змішане навчання
    • Зміни на сьогодні
  • Переведення та випуск учнів
ЗГ 77
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освітиПостанова Кабінету Міністрів України; Порядок, Форма типового документа, Протокол, Програма від 15.09.2021 № 957
Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освітиНаказ; МОН України від 08.06.2018 № 609
  • Державний стандарт соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання: Наказ Міністерства соціальної політики України  від 23.12.2021 № 718, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 січня 2022 р. за № 72/37408 

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.2022 № 979 - зміни стосовно діяльності спеціальних закладів освіти на період війни, завдяки яким передбачено можливість забезпечення на базі цих закладів корекційно- розвиткових та психолого-педагогічних послуг для змінного контингенту.

  • Зміни до Порядків організації інклюзивного навчання постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2022 № 483 у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду).

  • Рекомендації щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану та недопущення порушення трудових прав педагогічних працівників, які виконують функції асистента вчителя: у листи МОН від 06.09.2022 № 1/10258-22 та від 29.09.2022 № 1/11471-22.

  • Умови для продовження навчання в закладах загальної середньої освіти України для дітей, які були вимушені змінити місце навчання та/або проживання в межах Україні або перебувають за кордоном: Наказ від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».

  •  Методичні рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні: Наказ МОН від 15.05.2023 № 563 

  • Роз’яснення щодо організації освітнього процесу для дітей з ососбливими освітніми потребами з урахуванням  змін; лист МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами».

  • Інструктивно- методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності: Лист МОН від 26.07.2022 № 1/8462-22)

  • Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації», розроблені Державною установою «Український інститут розвитку освіти», надіслані листом МОН  від 03.08.2023 № 1/11479-23 т: https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2023/08/04/Lyst.MON-1.11479-23.vid.03.08.2023-1.pdf

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ:

  • Діти навчаються разом у звичайній школі.

  • Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.

  • Діти отримують можливість жити разом з батьками.

  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

  • Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.

  • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.

  • Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

  • Переваги для дітей без особливих потреб:

  • вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;

  • вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;

  • вчаться співробітництву;

  • вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ РОДИН:

  • Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.

  • Родини одержують підтримку з боку інших батьків.

  • Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.

  • Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

  • Переваги для вчителів та інших фахівців:

  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.

  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

  • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse