Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку
Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку
цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
кожна людина здатна відчувати і думати.
кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
використання переваг, а не недоліків.
справжня освіта може здійснюватись тільки у контексті реальних взаємин.
заступник директора з навчально-виховної роботи;
вчитель;
асистент вчителя;
вчитель-логопед;
вчитель-дефектолог;
практичний психолог;
медичний працівник гімназії
в закладі функціонує 9 інклюзивних класів (21 дитини з ООП).
Створено умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Учням надаються психолого – педагогічні та корекційно – розвиткові послуги ( у навчальному закладі працюють соціальний педагог практичний психолог та логопед).
Виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень, ігрових.
Створено команду супроводу (склад) Положення про команду, доукомплектовано ресурсну кімнату.
Придбано обладнання згідно Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класів.
Планується установка пандуса на центральному вході, встановлені додаткові пандуси на бокових входах.