Кожна дитина України має право на отримання освіти в тій формі та умовах, які відповідають її фізичному та розумовому розвитку
“…ОСНОВНИМИ ПРИНЦИПАМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ Є: ДОСТУПНІСТЬ ДЛЯ КОЖНОГО ГРОМАДЯНИНА УСІХ ФОРМ І ТИПІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ДЕРЖАВОЮ; РІВНІСТЬ УМОВ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ ДЛЯ ПОВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇЇ ЗДІБНОСТЕЙ ”
Закон України “ Про освіту ” Стаття 6. Основні принципи навчання
Дещо важливе із принципів інклюзивної освіти
цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
кожна людина здатна відчувати і думати.
кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
використання переваг, а не недоліків.
справжня освіта може здійснюватись тільки у контексті реальних взаємин.
Інклюзивне середовище в школі створює потужна команда спеціалістів своєї справи:
заступник директора з навчально-виховної роботи;
вчитель;
асистент вчителя;
вчитель-логопед;
вчитель-дефектолог;
практичний психолог;
медичний працівник гімназії

Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими потребами:
в закладі функціонує 9 інклюзивних класів (21 дитини з ООП).
Створено умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей. Учням надаються психолого – педагогічні та корекційно – розвиткові послуги ( у навчальному закладі працюють соціальний педагог практичний психолог та логопед).
Виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень, ігрових.
Створено команду супроводу (склад) Положення про команду, доукомплектовано ресурсну кімнату.
Придбано обладнання згідно Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класів.
Планується установка пандуса на центральному вході, встановлені додаткові пандуси на бокових входах.


